Paragrafen

Bedrijfsvoering

In 2021 is door het team ICT een gemeente brede inventarisatie van hardware ingezet. Met als doel om de Landsmeerse ICT up-to-date te brengen en te houden. De hardware voor de fysieke werkplekken is na de inventarisatie waar nodig vervangen en vernieuwd. Er is bij deze inhaalslag rekening gehouden met een toekomst waar het thuiswerken van de medewerkers een grotere rol speelt. Door deze modernisering blijft de werking, de functionaliteit en de veiligheid van onze hardware gewaarborgd.
Jaarlijks wordt hardware maar ook de ‘mobile devices’ vervangen en/of nieuw aangeschaft. Dit kan dan een desktop, thin client, toetsenbord, muis, beeldscherm (1 of 2), docking station, laptop, tablet/ipad en of een mobiele telefoon zijn. In 2021 is een begin gemaakt met de vervanging van ‘mobile devices’ en het onderhoud van de technische infrastructuur, bv. digitale telefooncentrale en server).   
Digitalisering van de gemeentelijke werkprocessen is in 2021 voorgezet d.m.v. zaak-en procesgericht werken. Landsmeer blijft de nieuwste ICT ontwikkelingen volgen en anticipeert waar dat kan al zo vroeg mogelijk op deze ontwikkelingen om haar ICT bij te houden.

Deze pagina is gebouwd op 05/20/2022 14:28:42 met de export van 05/20/2022 14:06:34